:(

det är helt sjukt att man kan bli helt förvirrad över en lite sak.
jag vet inte vad jag vill längre.
jag vet inte vem jag ska tro på eller vad jag ska säga så att du förstå hur mycket du betyder.
jag vet att vi har tappat kontakten men jag saknar dig något enormt.
du var verkligen den jag visste att jag kunde snacka med om precis allt, men nu ä allt borta.
du höll mig uppe på kvällarna och jag satt och väntade tills du loggade in ooch blev helt överlycklig om jag fick en glad gubbe :)
nu är allt helt vänt och jag finns inte längre.......
jag vill ha dig tillbaka precis som du va innan för den du är nu är en jag aldrig har känt ..
men jag vet inte hur jag ska förklara.

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Fin blogg du har :) allt bra med dig denna lördag? :D

2011-04-16 @ 17:27:28
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0