15 dagar.

hej hej bloggen jag vet inte vad jag ska blogga om längre jag skriver om min dag och blablabla så nu tänkte jag starta en ny lista och kommer evt ut ett inlägg iaf varje dag och det första kommer ut lite senare idag:)
Dag 1 - Någon jag saknar?
Dag 2 - Smink jag använder?
Dag 3 - mina kvälls/morgong rutiner?
Dag 4 - Hur jag fixar mitt hår?
Dag 5 - 5 saker du kanske inte visste om mig?
Dag 6 - Favoriter ur garderoben?
Dag 7 - min favorit årstid och varför?
Dag 8 - En person jag vill träffa just nu?
Dag 9 - vad jag har i min väska?
Dag 10 - Ett land/stad jag vill besöka?
Dag 11 - Någon jag litar på till 100%?
Dag 12 - En dag jag minns?
Dag 13 - Någon som gör mig glad?
Dag 14 - Bloggar jag läser?
Dag 15 - Dina bästavänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0