Axelina fyller år idag!♥♥♥

hej hej :)♥
igår va jag ju med annie vi gick lite på stan och kollade lite sen år vi glass sen åkte vi hem till mig och hämntade lite saker sen hem till annie och gjorde inte så mycket sen drog vi till cg och där mötte vi Anders och Noa sen cyklade vi till gröndal med dom och där träffade vi även Kevin,Coffe, och andi:)
sen drog typ alla hem så var det bara jag annie och noa kvar så snackade vi lite sen stack vi också hem...
sen när vi kom hem åt vi lite sen la vi oss och kollade på Harry Potter som annie älskar ;)
sen idag kom annies pappa och väckte oss vid 1 och då gick vi upp och gjorde pannkakor sen gick vi en runda med siggy sen drog vi oss ner till osudden sen hem till mig och nyss kom annies pappa och hämtade henne!
imon är det Rixfm vi ska eventuelt bo i en husvagn men a berättar mer om det sen!
men vi hörsw lite senare hare gött!!<3
p.s Grattis Axelina! ha det BBÄÄÄSSSTT!!!!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAAACKKK linneeaaaaaa :D <3<3<3<3

2011-08-08 @ 14:13:30
URL: http://aaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0