jönköping.

hej hej förlåt för att jag inte bloggade igår med iaf var ju med linn igår åkte upp till henne, sen åkte jag,linn,elin,f och melanie till sporthallen så var vi där och badade men sen gick melanie typ runt 6 för hon hade träning (:
vi andra stannade kvar och var där till ca 8 sen gick vi hem till mig och käkade sen åkte dom hem, och jag gick typ och la mig:P
men men nu är jag vaken-.- ska möta Ebba,Elin och Emlilia vid tågstationen tio över 9 för tåget går halv 10 så är vi där runt halv 11 :)
sen har jag träning idag med på kvällen så min updatering kommer suga men kanske göra något tidsinställt inlägg.....
men ska fixa lite saker nu vi höres byebye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0