3 advent

hej och jag vet min updatering suger!
iaf igår spelade jag match och sen efterd et hade jag träning,sen typ vid tio halv elva nån gång kom annie hos mig och hon sov här mysigt och skönt att bara kunna snacka ut!
iaf sen idag vaknade vi vid nio så stack vi på gudstjänst vid 10,efter den gick jag annie vickan och lotta till sporthallen och kollade basket och sedan vidare till tinasö för att kolla fotboll
när matchen var slut stannade vi kvar lite sen har jag varit hemma och varit med lotta resten av dagen mysigt!
imon ska jag iaf träffa annie och vi ska gå och ta en fika och planera lite,men vi hörs puss:*

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv; taack :) <3333

2011-12-12 @ 21:02:01
URL: http://erikssonolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0