4 december söndag!

godmorgon!:)
Efter träningen igår körde mamma upp mig och alva till linn för vi skulle sova där,vi gjorde inte så mycket tog det lungt och kollade på film, Mysigt!♥
Är fortfarande lite sur från gårdagen.....
iaf idag åkte vi på gudstjänst i mission och det var tråkigt men men ,sen kom mamma och hämtade mig och nu ska jag bara ta det lungt för sen har jag träning;)
men men fick en liten komentar som jag tänkte svara på;)
emma om 3 december Lördag:
hej linnea!
asså du tränar väldigt mycket spelar du i flera lag eller bara i ett kan
du inte göra en vecka så vi får se hur du tränar typ?:)
kram emma;)<3

-Hej emma!
ja, jag tränar väldigt mycket och jag spelar i olika lag eller vad man
säger men här får du min vecka:

Måndag: hade jag ingen träning:)
tisdag: fotbollsträning med A-laget,innebandy med mitt vanliga lag!
Onsdag: fotbollsträning med mitt vanliga lag!
Torsdag: innebandy träning med mitt vanliga lag!
Fredag: speciall idrott i skolan(innebandy),innebandy träning
med mitt vanliga lag!
lördag: innebandy match,sen fotbollsträning med mitt vanliga lag:)
SÖndag:fotbollsträning med a-laget!

såhär ser mina veckor ut men det är ju inte alltid man hinner/kan
gå på alla träningar
men det är vad jag har för möjligheter till att träna typ:)
kram!;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0