7 december Onsdag!

hejsan hoppsan!:)
skolan idag var väll helt okejj hände inget speciellt typ...
slutade iaf vid 3 och då åkte jag elin.t och elin.g hem till mig och hämtade pengar och lite så!
sen drog vi till konfan och det var lika trevligt som alltid,efter konfan skulle jag anmäla mig till åre så nu äre klart med känns bra! Men när vi står i kön kommer philip.c och drar ut mig så lägger dom sig på mig och mula mig sen kommer Truls efter alla andra och mula mig också-.-
Petter var en fegis som alltid och tog skydd bakom mig,men när väl jag behövde hjälp hjälpte han inte mig....:(
jaja...
sen drog jag iaf på träning och nu ahr jag precis duschat:)
imon har jag sov morgon sen har jag bad,DÖDA MIG!;)
menmen vi hör mer imon;)
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0