JULLOV

hej hej!
Slutade vid 2-halv 3 igår gick till apla och mötte petter sedan gick vi hem till honom!
vi gjorde inte så mycket typ kollade tv och halv sov,åkte hem vid sex oxh fixade mig sen drog jag till fotbollsträningen som började sju och kom hem halv nio. tog en snabb dusch och sedan hopp i säng.
idag var det skolavslutning,jag och alva sjöng var sjukt nervös men det gick väll ganska bra....
sedan slutade vi och sa hej då till klassen,sedan gick jag,elin.t,elin.g,lisa,tilda,olivia och ebba.g och åt på lilla krogen skit kul och super mysigt♥
När vi va klara skilldes alla men elin.t hängde med mig hem och sedan åkte hon hem runt sex.
runt 7 drog jag och mamma ut på stan för skulle kolla lite julklappar så har köpt till ebba,elin.c och mamma:)
imon ska jag iaf gå med elin.t och köpa dom sista julklapparna:)
men men vi hörs lite senare eller imon!
puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0