Tråkigt hej!

OM DIG
Ditt namn - Linnéa
Din ålder - 14
Din längd - 1.90 nått o.o
Din hårfärg - guldigt-.-
Din ögonfärg - Blå/grön
Din hudfärg - mellan
Din längd på håret - ganska långt
Vart du bor - Hemma
Hur ditt rum ser ut - vita väggar,vitt tak,trä golv...
Ditt födelsedatum - 6 april 1997.

KÄRLEK

Är du kär? - tror det...
Är du intresserad av någon? - jaa
När kysste du någon senast och vem var det? - Söndags, petter<3
Vem kramade du senast? - petter eller elin..
När var du senast kär - tror jag är kär...
Är du singel? - No!
Hur många har du varit kär i? - har aldrig haft något seriöst förhållande och har aldrig varit sådär super kär...
Vem sa senast att den tyckte om dig mer än vän? - Gustavsson<3
Vilken stil ska tjejen/killen ha? - ingen speciell stil bara den är snygg hihi :)
Förhållande eller "one night" - Förhållande

VÄNSKAP

Vem är din bästavän? - Det vet dom..
Vem älskar du mest - mina vänner och min familj
Vem umgås du mest med? - törnberg och gustavsson<3
Vem är roligast? - ingen-.-
Vad gör du oftast med dina vänner? - brors på vem men snackar och myser typ?
Vem är snällast av dina vänner? - har inga elaka vänner?
Vem umgås du minst med? - på sista tiden typ julia och elin.c:(
Vem önskar du att du umgicks mer med? - Fotbollslaget...

KÄNSLOR
Saknar du någon just nu? - Lite kanske
Hur är ditt humör? - glad men trött
Vem skulle du vilja träffa nu? - ingen vill sova..
När grät du senast? - jadu...
När skrattade du senast? - typ för 2 min sen
Vem var du arg på senast? -

TELEFONI
Vem ringde dig senast? - Ebba.G
Vem ringde du senast? - mormor=)
Vad har du för mobil? - xperia X8-.-
Vem smsade dig senast? - petter/mackan
Vem smsade du senast? - petter
Vem mmsade dig senast - vet inte O.o
Vem mmsade du senast? - ehhh....
Vad har du för abonnemang? - Telenor

SENASTE:
Dryck: Mjölk
Telefonsamtalet: Mormor?
SMS: Petter(mackan?
Sång du lyssnade på: 
Gången du grät: Fortfarande så vet jag inte..

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: kallar inte det för dejta?
Har någon varit otrogen mot dig: det brors på hur man ser det..
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: förlorat och förlorat vet jag inte..
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Hahah ja.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: gillar
färg 2: nästan
färg 3: alla 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: m.
Skrattat så att du har börjat gråta: tyvärr ganska oftaxD
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaoo
Insett vilka som är dina äkta vänner: Verkligen
Fått reda på att någon har pratat om dig: m.
Kysst en kompis: Haren<3Hamstern

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: har inte räknat?
Hur många barn vill du ha: Två eller 1
Har du några husdjur: aa en bror...
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: längesen kommer inte ens ihåg O.o
Vilken tid vaknade du idag: 06:30
Vad gjorde du igår runt midnatt: smsade?sov?
Någonting som du längtar till: JULLOV,NYÅR OCH ÅRE!!!!
Senaste gången du träffade din pappa: 5 min
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: satsar stenhårt på framtiden!
Vad lyssnar du på just nu: inget spciellt
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: aomen
Vad gör dig irriterad just nu: att jag inte kan välja vad jag ska ha på mig på julavslutningen-.-
Vad är ditt namn: Linnéa?
Singel/upptagen: Upptagen<3
Stjärntecken: vädur tror jag:O
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Rörstorp
Gymnasie: vet inte
Högskola: Ingen aning
Hårfärg: svarade jag på innan?
Långt eller kort: Mellan.
Längd: Samma fråga igen? 2meter.
Vad gillar du gällande dig själv: lillfingret? nej men jag vet inte..
Piercings: Öronen
Tatueringar: ingen
Höger eller vänster: nu fattar jag inte riktigt?

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig opererats
Piercing: Fortfarande öronen
Tatuering: -.-
Bästa vän: den vet!
Sport du spelade: innebandy eller fotboll?
Husdjur: bror.
Vaccination du minns: Svininfluensan?
Konsert: after beatch
Förälskelse: hm...
Alkohol du drack: Brukar inte dricka......

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: somna
Lyssnar du på:
Väntar du på: att klockan ska bli nio och jag ska träna...

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Fotbollsproffs.
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:ögonen
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: Båda
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage:D
Tatueringar eller piercingar: inget.
Känslig eller inte: mellan?
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: inget?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: sigges.
Tappat glasögon eller linser: har aldrig haft?
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: hm...
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): mhm,

TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland,det brors på vad et gäller.
Mirakel: Stenhårt.
Kärlek vid första ögonkastet: vill tro
Himlen: vet inte riktigt.
Tomten: JA?
Att kyssas på första dejten: DEJTEN?DEJTEN?DEJTEN?DEJTEN?
Änglar: a

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: aa
Vad kan du verkligen inte leva utan: vänner och familj.
Vad vet inte så många om dig? Att jag älskar att sjunga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0