KUL KUL KUL(L)

Ta fram din mobil.. Bläddra bland dina kontakter och se vilka 10 killar du får.

1. adam ingelsten
2. alfred andersson
3. anders luu
4. andi rama
5. calle johansson
6. emil Karlsson
7. emil bergström
8. erik Andersson
9. Gabbe helsingborg
10. Gustaf rimark



Har du pussat nr 7? Nej.
Känner du nr 10? jaa.
Bästa minne med nummer 9? ehhmm, när vi träffades på eskills cupen ;)
Skulle du kunna ge nummer 6 en kram? jupp(Y)
När ska du träffa nummer 4? nån gång....
Hur är vänskapen mellan nr 6 & 7? Ehm, tror nte dom känner varandra.
Är nummer 5 söt? hahah,jaa;)
Vad är bästa med nummer 3? Att han är snäll.
Första intrycket av nummer 2? får jag chans, ahhahahahhaha ;)
Hur länge hur du känt nr 10? ehmm, han var på mitt 1 års kalas :P
Hur träffa du nummer 4? va haha ?
Har du träffat nr 6 senaste månaden? jaa, i skolan ;) 
Har du varit i nummer 9 hus? NEJ,,
När nästa gång ska du träffa nummer 5? när skolan börjar.
Skulle du kunna gå ut med nr 6? hahah, maybe :)
Har du gått på bio med nr 8? nej :)'
Vad pratar du & nr 10 om oftast? haha, deni^^
Har nr 4 ett förhållande? nejj inte vad jag vet ;)
Har du velat slå nr 1 i ansiktet? ja många gånger hahahha :D
Vad har nr 2 för favvo-mat? o hur ska jag kunna veta de? ;o
Vem här är roligast? CALLE JOHANSSON!!!!
Vem är tystast? gabbe helsingborg;)
Hur träffa du nr 1? typ började samma klass i 4:an ;)
Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nr 9? inte haft så kul på eskil ;)
Vad skulle du göra om nr 1 börja dejta dig? hahha, vem vet^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0