med b-vännen elin§

hääy, just nu sitter jag pch elin bara här vid datan och lyssnar på musik,
innan var vi i ekbacken och åkte pulka men vi åkte inte alls länge sen gick vi hem och typ åkte lite här och var sen när vi kom hem gjorde vi vår speciella blaning av popcorn,smör och socer skit gott!?!??!
sen kollade vi lite tv och nu sitter vi här:)
ikväll vet jag inte vad vi ska gööra men vi ska inte sova över för jag ska upp tidigt imon och åka till roselundsbadet med lina,ebba och kanske vickan:D
men men ska vara lite social med elin nu men vi hör lite senare puss§

Bara för att vi råka gilla samma saker betyder det inte att vi alltid härmar dig?
jag och elin får väll gilla vad fan vi vill men det betyder inte att vi gör det bara för att du gör det-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0