Ullarreeeeddddd :D

hääääyyyyyyyyyyyyyyyy,,,,,,, kom hem från ullared typ vid 3- halv 4 :)
sen va jag hos mormor sen åkte jag och pappa till stadium och köpte ny innebandy klubba min gick sönder igår på matchen som vi spelade igår och vann med 2-0, jag gjorde ett mål och ja jag skryter!
sen kom elin och nu sitter vi vid datarn och ska snart träna  eller a vid 7 med 96:orna och ja jag skryter igen...
imon är det skola jag har typ ett ``prov``som jag inte kan bajjjss?!?!?
iaf ni får bilderna från ullared nån annan dag :D§§
bilder sen hestra med annie ebba och elin ;)
Älskar er TJEJER<3
elin -(Ligger med en lisebergskanin i sängen)
Elin- Han heter faktiskt snurre :)
Linnéa - HAHA!, snurre snurr :)
Elin - men NEJ! snurre sprätt?-.-
Linnéa - HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAH!!!
Elin - *pust*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0