Förlåt,Förlåt,Förlåt,Förlåt..................

♥hej hej och förlåt för dålig updatering...
Torsdags:
vi hade skolavslutning elin kom till mig på morgonen och vi började halv 9 sen efter skolavslutningen gick jag,tilda,olivia,ebba och louise till lilla krogen och åt, sen mötte jag aida linn och elin och gick med dom lite sen drog vi till åbro parken och träffade lite folk, bland annat: mella,anton,anna,irma(:
sen gick jag linn aida mella och anton hem jag hängde med linn hem sen drog vi på träning men vi kunde inte vara med :(
sen efterträningen drog jag upp till elin.f och sen cyklade vi till ebba och hjälpte henne med hennes saker sen hem till elin och satte upp tältet sen sov vi där skit mysigt !!!

Jag,Olivia,elin,elin,tilda och Lisa♥

Axel,jag och Lucas♥

Tilda♥

Elin och elin♥

Hela klassen♥♥

jag och ebba på lilla krogen♥

louise♥

ebba♥

Tilda och ebba♥

Fredag:
vaknade runt tio med ebba och elin vi spelade lite kort sen gick vi in och åt frukost sen packade vi ihop allt sen kom pappa och hämtade mig vi åkte till mormor och åt middag , sen hem och bytte om för vi skulle på studenten
vi åkte först till min kusin Frida sen åkte vi till en annan skola och gick till Anna,Lovisa och oskar sen pkte vi hem sen upp till frida och va där hela kvällen sen gikc jag och pappa hem och sov var skit trött...

Lördag:
vaknade vid 1 typ skit skönt att sova :D
har inte gjort så mycket och kommer inte göra det heller eller jo typ ränsa garderoben och lite så jag måste börja blogga bättre ...
men men vi hörs lite senare (:
byebye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0