svar på frågestunden!

Har du något sommar jobb? isf vad? :)
- Ja det har jag och då städar jag och sen är jag även på pappas företag :)

Cola eller Sprite?
- cola!

Tårta eller kladdkaka?
- kladdkaka

chips eller ostbågar?
- chips

fotboll eller innebandy?
-fotboll!

stockholm eller göteborg?
- Båda (:

gillar du mig?
- om jag bara visste vem du verkligen va?-.-

Hur många läsare har du varje dag på din blogg?
- det är olika men runt 50 har inte alls många!

vill du lära känna mig bättre?för det vill jag
-om jag bara visste vem du verkligen va?-.-

Har du någon gång pruttat riktigt högt när du är med dina vänner?
- Ja! när vi kör pruttävling ;)

Är du sugen på sex varje dag?
- nej.

Gillar du någon? isf vem?
- ja det gör jag!

Vem är din bästa vänn?
- Jag har inte bara en bästavänn utan jag har många:
Linn,Elin,c elin,t ebba,s annie elin,f sen har jag ju många riktigt bra vänner också!

Tycker du jag ha en fin lilltå?
- klart axelina!

Gillar du någon just nu?
- ja det gör jag!

Vad ska du göra i sommar?
- jag ska hitta på lite allt möjligt bland annat
campa,kompisar,fotbollscuper,fotbollsläger,FOTBOLL!.båstad m.m

Hur många har du varit ihop med?
-vet ej?

Är du fjortis?
-ehm nej?

Har du något emot fjortisar?
-nej.

Är du MVG barn?
-Självklart! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Lägger du smink?
- ehm.. jag antar att du frågar om jag sminkar mig men a det gör jag(:

Vad vill du bli när du bli stor?
- Fotbollsproffs haha good luck!

Noppar du dina ögonbryn?
-Ja men inte alls mycket!

Favorit film?
- the last song!!!

Vaxar du dina ben?
-Jag rakar dom?

Tycker du om att festa?
- Ja klart! Party pingla(;

Har du bra självförtroende?
- a, ganska(:

Vem strulade du med senast?
- Adam ingelsten!

Så det var dom frågorna jag ville svara på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0