hemma(:

hejhej, idag vaknade jag vid halv åtta så hade vi samling vid kvart över åtta så åkte vi till jkpg och kollade på bandy hela dagen bilder kommer!
sen kom jag hem typ runt 6 och då kom annies familj till oss så firade vi adam lite för han har ju fyllt år, sen stack jag och annie hem till ebba och var där lite sen kom johan,andi,noa och anders så satt vi och snackade lite sen skulle johan hem och då började vi spela bazz (:
jag och anders va i ett lag, annie och ebba i ett sen var noa och andi i varsitt...
först vann jag och anders sen ``råkade annie dra ut kontakten``!!!!
men men sen cyklade vi hem och nu är jag och annie hemma och ska göra lite mat sen sover jag här inatt men vi hörs någon gång seyyaaa!!!
Tack för kvällen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0