igår/idag

hejhej, igår åkte jag/familjen upp till annie sen vid ca halv 9 cyklade jag annie ebba och elin ner till navet och mötte tomas och andi, sen drog vi hem till dino och där var anders,kevin,kenan,tomas,andi och dino då , hahah (:
sen kollade vi på nån skräckfilm typ ``the eye`` hur läskig som helst vågade inte kolla så satt och kollade på snygga anders höhö^^
sen åkte vi hem runt 12 tror jag :)
sen tog vi en taxi hem och sen gick jag och la mig direkt hahah (:
idag väckte pappa mig vd 11 för vi hade samling till bandyn vid 12 vi åkte buss till vimmerby där vi vann med 2-1 sen åkte vi hem och det var skit kul i bissen :)
imon vet jag inte vad jag ska göra men jag har iaf träning men vi hörs nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0