sova vakna sova vakna!

höhö fråga mig inte om rubriken?
men nu ska jag sova snart eller ska packa tills imon först....
har engelska prov imon omg kan inget-.- bajjjjjsss!!!
men men som ni såg så bloggade anders innan han är verkligen grymm på det(noot)
haha fail jag har typ en test blogg och en riktig blogg alltså denna så hade han lagt upp det på min andra test blogg så satt jag där och väntade men men han är ju lite trög med hahah ( han kan inte hjälpa det)höhö nej vad taskig jag är men jag talar ju bara saning men det är inte alltid det bästa? haha okej men iaf nu kom jag på en sak idag när jag och joel och några mer stog vid sklans fönster kommer det typ en gubbe och en tant och körde sånn typ rullstolsmoped? haha så hade dom typ satt ihop dom so tanten typ drog gubben så jag och joel bara sprang ut för vi ville se sen kom alla och det var skit kul hahah !!!! men men nog med det idag har jag även lärt mig ett ord om ex en säger såhär: linnéa är bäst! om jag håller med då kan jag bara säga ``instämmer följande talare`` sjukt kul??
men men ojj vilket inlägg har nopg aldrig skrivi såhätmycket höhö stoollltt chheeeyyyy..
just det imon ska jag ha dans som profil haha får vi se om det är kul eller inte höhöhöhhöhöhö
men men orkar inte rätta alla stav fel så ni får ta dom som dom är haha
byebye(L)
31/3-11- anders(L)

Kommentarer
Postat av: från en kompanjjon

hejjjj älskar din bloggii! <3 men kan inte du göra en film när du sminkar dejjj... (sminkvideo) men men, vill veta vad du använder för smink åh så så, kan du berätta lite om de <333

assååå du skriver typ men men hela tiden, åhhh jag bara älskar det!! asså jag skiver det ochså helatiden nu !!! höhö älskar det med!! <33



SVARA!

SVARA!

SNÄLLA GÖR DET!! SÅ GÖR JAG LITE REKLAM FÖR DIN BLOGG!! <3<3<3<3



HEJDDDÅ SÖTNOS ÄLSKAR DEJJ!! §§§§<3



2011-04-01 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0