helgen (:

Fredags: åkte jag och linn och åt på lilla krogen sen åkte vi till aida och där var även irma och elin sen fixade vi oss lite sen kom claesson och sen när vi var klara drog vi till vårrockern (;
lite senare gick jag och gent och mötte annie sen typ dansade vi och hade skit kul (:
sen gick jag, claesson och linn hem till linn och sov där(:
ful bild men men
Lördag: kommer inte ihåg när vi vaknade men vi gick typ runt och slöade hela dagen sen skulle jag och linn till alva för hon har fyllt år så vi åkte först hem till mig och hämtade saker sen till alva sen sov jag och linn hos alva (:
Söndag:vet inte när vi vaknade men vi gick upp nån gång sen åkte jag och linn hem till mig och fixxade oss och packade fotbollssaker för vi hade samling halv 2 sen åkte vi till habo vi vann med 4-0 grymt(:
sen åkte jag till finnvedsvallen och kollade ifk som vann men 3-0 sen åkte jag hem och nu sitter jag vid datan men vi hör imon byebye (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0