no life (:

Någon/Något:

Som förstår dej: Annie

Som du saknar: -

Som du längtar efter: helgen

Som du hatar: -

 

Vem:

Kramade dig senast: Annie

Strulade du med senast:adam

Var hos dig senast: rebecca

Var du hemma hos senast: kommer inte ihåg (:

Ringde dig senast: mamma

Ringde du senast: oliver

 

Jag:

Är singel: jaa

Saknar någon just nu: ja

Är rädd för att bli övergiven: ja

Svär ofta: ibland

Sjunger i duschen: alltid

Är en morgonpigg person: Verkligen inte

Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nej

Är kär i kärleken: .....

Skrattar åt mina egna skämt: ja ibland

Vill ha barn: yes i think (:

 

Har du:

Piercingar: japp om öronen räknas

Syskon: Yes,

Pojkvän: nej

Jobb: nej


För många vänner: Nej

Rymt hemifrån: nej

Färgat håret: tonat

Bra självförtroende: ganska

Sagt 'jag älskar dig' till någon i verkligheten: Ja

Somnat i skolan: nooo

Brutit ett ben: ne

Tappat bort dig i din hemstad: aa

Sett en fallande stjärna och önskat dig något: tror inte det

Varit otrogen: ne

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: vet ej
En hemlighet som ingen vet: -

Varit på en blinddate: nej

Sovit en hel dag: ja

Somnat gråtandes: ja

 

Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: aa

Ha ångest: händer

Drömma mardrömmar: händer

Klä dig i svart: inte alltid

Hata folk: Nej

Lita på folk: dom jag kan ...

 

Sista personen som:

Sov i din säng: Ja

Du delade en cigg med: -

Skrek på dig: vet ej ;o

Du fick sms från: adam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0