fullt upp hela helgen!

hej och förlåt för dålig updatering,tänkte berätta lite om helgen:)
Fredag:
träffade jag lotta♥ vi var hemma hos mig och gjorde inte så mycket,men sen var det iaf tonår och då bestämde vi mest till nästa fredag då det är girls night:)
Jag åkte hem runt elva halv tolv för skulle upp tidigt nästa dag
lördag:
samling klockan sju och då åkte vi på innebandy cup gick skit!
kom hem runt 1-2 nån gång och sedan på kvällen var jag på bara jesus,kom hem runt 1.
söndag:
upp tidigt för skulle på gudstjänst direkt efter gudstjänsten stack vi till tinasö för att heja på killarna och vi var helt klar den bästa klacken men tyvärr förlorade dom ändå:(
sedan åkte jag hem och sen kom lotta till mig så stack vi och åt pizza med emelin,julia,hanna,ebba,linn,adam,emil,philip och anton.
efter pizzan gick jag,philip,julia och emelie och hämtade petter sedan gick vi tillbaka till dom andra och gjorde inte nått speciellt,kom hem runt 8
idag är det måndag och har varit hemma hela dagen pga huvudverk och halsont,men ska till skolan imon som tur väl är ruttnar här hemma-.-
men vi hörs ha det bra puss!:)♥

Don´t cry,just say fuck you and smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0