matchhh!

hej hej !
igår var jag ju och badade det stängde vid åtta men vi kom typ till bussen vid nio....
sedan åkte vi till MAX och fetade oss (jag och linn.a kom först i kön och fick då våran mat först tjocka som man är!)
efter vi var klara gick jag linn och louise till ica maxi och köpte godis och chips...
sen när alla hade ätit klart åte vi vidare med bussen till hovslätt och var där en stund!
sedan kom vi hem till mission typ vid tolv halv ett...
stannade och snackade lite med petter och philip medans jag väntade på ebba men sen kom hon och då cyklade vi hem, jag kom hem typ vid ett... men har haft riktigt KUL!!♥
men men vaknade vid 10 idag eller vaknade och vaknade men jag ska iaf spela match sen ska jag nog kolla killarnas match så vet inte om jag kommer blogga så mycket men det märker vi!
ha det bra puss♥

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hur gick det på matchen idag och i torsdags?

2011-11-12 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0