Dålig updatering hej!

förlåt men har inte orkat eller haft tid!
iaf igår va jag med tilda,ebba och louise hela dagen!
sen hade jag träning efter den åkte vi upp till Tilda för hon hade min mobil!
hon hängde med mig hem och jag fixade mig lite snabbt, sen mötte vi upp ebba och louise sen träffade vi
affe,ted,robin och jakob så var vi med dom hela kvällen sen typ vid 11 åkte vi till mission för att hämta ebbas cykel och där träffade vi petter,philip och jakob tror jag han heter!
sjukt skön människa jakob det där asså ;)
men men sen vid halv 12 nån gång åkte vi hem och sen somnade jag nästan direkt!
idag väckte mamma mig vid halv 11 så åkte vi till jönköping sedan hade jag match  och vi vann med 5-1!
sen åkte vi hem och nu sitter jag här och försöker få tag på ebba men hon svara inte för hon ska sova hos mig inatt!
tilda är påväg ner så hon kommer väll snart!
men men imon har jag samling klockan 9 då ska jag spela match igen men vi hörs hadet brqa byebye

Kommentarer
Postat av: Mickis

Grattis till vinsten :)

2011-10-23 @ 00:00:48
Postat av: maja

hej jag är ny läsare och tänkte ställa lite frågor som jag hoppas du kan svara på?

1.hur gammal är du?

2.är du singel?

3.har du några syskon?

4.bästavänner?

kramar Maja!

2011-10-24 @ 19:16:15
URL: http://haringen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0