Mobilblogg!!

Hej hej bloggen! Mobilbloggar från min pappas mobil för min funkar inte-_- igår kom Julia till mig så fixade vi oss sen gick vi ut och tog bilder(kommer sen) Sen cyklade vi till kvantum och handlade mat sen gjorde vi tacos!;) Sedan åkte vi till kvantum igen och köpte godis sen var vi hemma hela kvällen och fixade med bilderna och lite sånnt, idag vet jag inte när vi vaknade men vi gick upp och åt sen vid 1 typ gick vi ner till sporthallen och kollade damerna innebandy som vann! Sen cyklade vi till tinasö och kollade på "Julias" lag när dom spelade och dom vann! Efter det cyklade vi hem till mig och fixade lite sen åkte hon hem:)) Ligger och väntar på att min mamma ska komma hem hon har ju varit i Prag men sina kompisar men hon skrev nyss att det hade blivit försenat 3 timmar, man va yeahh? Men men vi hörs imon puss sov gott!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0