Glömt bloggen.

Tjennaaaaaaa ja jag har glömt bloggen men nu är jag tbx!
Igår hade jag träning mellan 11:30-13:00 efter träningen åkte jag hem och fixade mig sedan vid 16:00 åkte vi upp till Håkan där hela fotbollslaget va och käkade och efter maten gick vi och bowlade(mitt lag vann,dock inte pga mig...)
Efter bowlingen gick jag Annie och Julia till Ica och köpte lite gott och sen stack vi hem till mig och snackade och kollade tv.
Lite senare drog vi ut och satte oss ute och snackade och det var hur skönt som helst,att bara kunna snacka ut! Älskar er!
Men iaf vaknade nyss,har match vid 12 samling 11 sen vet jag inte vad som händer men nu får ha det bra så hörs vi pussss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0