hejhej , nu är det ebba good här :*

Hej! Just nu så är det då jag (ebba) som skriver detta ;) och jag hoppas att det går lika bra! :* Men nu så snackar jag lite på skype ;) Och jag tror att jjag just nu är på ganska bra humör vet dock inte varför? Känner mig så där taggad , för nått . Vet inte vad? du vet så som just du kanske känner när du ska träffa Han men stort H , eller när något kul ska hända när du ex. ska åka på den resan som du har väntat på i 1000 dagar... eller när du ska på fest och du hör musiken dunka! Så känner jag mig nu :O ??? Aja tbx till verkligheten. ;) Jag vet inte vad jag ska göra nu , blir väl att å och lägga mig snart! ;) men ni som vill cheeka min blogg så heter jag ----> http://ebbag.blogg.se/ Men linneas bloggäsare , harre bra nu!! Men det är nått cp-it så jag kan inte ladda upp bilder.... :/ men ha det bra!! PUSSAR FRÅN EBBA GOOD! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0