5/3

Tjännaaaa!
Lördags kvällen spenderades uppe hos Ebba tillsammans med henne och Annie,vi gjorde choklad fondy och hade det super mysigt! Åkte hem runt 1
Igår vaknade jag runt 10, och vid kvart i 1 hade vi samling,jag,Ebba och Elin.f va med B-laget och spelade men det gick väll sådär från min sida men vi vann iaf:)
Efter matchen åkte jag hem åt och fixade mig,sen träffade jag min älskade Alva vid 5 och vi kollade match och nån träning kom hem halv 8 åt lite sen väntade plugget...
Idag var det skola som vanligt och jag slutade vid 1,och idag är det plugg som gäller och ska evt springa en runda men vi hörs pusss:*
GRATTIS TILDA PÅ 15- ÅRS DAGEN!!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0