klassen

tjenare,fick en fråga om klassen som jag tänkte att jag kunde svara på..

hur många tjejer är ni i klassen?vilka umgås du mest med? kan du inte berätta lite om din klass?
- I min klass är vi samanlagt 18 elever och av det är vi 6 tjejer.

Elin Törnberg: http://neverchange.devote.se/
image description
Elin gustavsson:
Tilda Green:
Olivia Eriksson:
Lisa Torstensson:
image description
jag har känt Tilda sen jag var liten och vi har alltid varit bästavänner,nu förtiden umgås vi inte lika mycket men vi träffas ju i skolan och så.Elin och Elin är två av mina bästavänner, och det är nog dom jag umgås med mest i klassen.... jag och olivia har våra perioder, ibland älskar vi varandra ibland inte, men den sista tiden har jag spenderat mycket med henne! Lisa är lite mitt emellan alla hon dyker upp lite då och då och stör ingen...
på sista tiden har det blivit mycket bättre stämning.
när vi började 6 och typ halva 7 var jag,Olivia och Tilda hur tajta som helst och vi var verkligen bästavänner!
då var det jag,olivia och tilda. elin och elin. och lisa va imellan...


när ungifär halva 7 hade gått började jag umgås mer och mer med elin och elin och vi kom riktigt nära varandra vilket vi har varit och är fortfarande!
Tilda och olivia är oftast och lisa springer fortfarande imellan!
nu på sista tiden har alla tjejer splitrats och man är med alla och det känns super skönt tycker jag!
tycker om alla tjejer i klassen och skulle inte vilja byta ut någon av dom.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0